Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy pytania zadawane najczęściej przez klientów
wraz z odpowiedziami na nie.

  1. Czy parking jest bezpieczny?

    Nasz parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia, w których skład wchodzi całodobowa ochrona, system monitoringu, szlaban, a także ogrodzenie. W nocy włączamy dodatkowo oświetlenie.

  2. Jak dotrzeć z parkingu na lotnisko?

    Parking położony jest około 150m od terminalu A i B, zatem dotarcie pieszo zajmie zaledwie kilka chwil.

  3. Czy obowiązkowe jest dokonywanie rezerwacji?

    Dokonywanie rezerwacji nie jest obowiązkowe, jednakże w okresie wakacyjnym nie możemy zapewnić wolnych miejsc. Dlatego prosimy o rozpatrzenie złożenia rezerwacji.

  4. Jak dokonać zapłaty za parking?

    Istnieją dwa sposoby zapłaty. Jeden z nich to płatność przed wjazdem, zaś druga to zapłata przed odebraniem samochodu.

  5. Czy istnieje możliwość wycofania rezerwacji?

    Wycofanie rezerwacji jest możliwe na maksymalnie dwa dni przez planowanym przyjazdem. W celu odwołania rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny badź mailowy.

  6. Czy otrzymam pokwitowanie?

    Tak, nasza firma dla każdego klienta wystawia rachunki uproszczone.

 

 

 

 

    • Podaj imię i nazwisko Np. Jan Nowak
      Podaj imię i nazwisko.
      • Dzień rozpoczęcia postoju:
      • Dzień zakończenia postoju:
      • Godzina rozpoczęcia postoju:
      • Godzina zakończenia postoju:
      • Liczba pojazdów:
    • Podaj poprawny nr rejestracyjny Np. SK 0000
      Podaj nr rejestracyjny samochodu.
    • Podaj poprawną nazwę kraju. Np. Polska
      Podaj nazwę kraju.
    • Podaj poprawny nr telefonu. +48 234 234 223
      Podaj nr telefonu kontaktowego.
    • Podaj poprawny adres e-mail Np. jan@nowak.pl
      Podaj adres e-mail do korespondencji.
    • Orientacyjna kwota: 0zł
Parking EDAM
ul. Kolejowa 1
42-625 Pyrzowice
Tel.: 32 284 51 93
Tel. kom.: +48 695 813 554


NOCLEGI:
724-220-243 ; 724-531-294

Mapa